.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقام وحشتناک این زن به خاطر خيانت شوهر!

مادر باردار انگلیسی به خاطر خیانت همسر جوانش دچار جنون شد و پس از قتل سه فرزندش خود را از پارکینگ طبقاتی یورفولک به پائین انداخت.

این زن 20 ساله که گفته می‌شود در ماه‌‌های پایانی بارداری‌اش بود، پيش از مرگ پیغامی با این مضمون در صفحه اجتماعی‌اش در اینترنت خطاب به فرزندانش گذاشت: «بچه‌‌های عزیزم مادر هیچ وقت شما را تنها نمی‌گذارد و همیشه دوستتان دارد.»


به گزارش پلیس فرزندان این زن کودکان 2 و 3 ساله و 11 ماهه بودند. جسد این کودکان 3 ساعت پس از خودکشی مادرشان در آپارتمان این زن پیدا شد، اما هنوز نحوه قتل آنها اعلام نشده است.
این زن به نام فیونا آندرسون، چندی پیش از مرگش بار‌ها به خاطر بی‌وفایی همسر 23 ساله‌اش و خیانت او با دوستان و آشنایانش صحبت کرده بود اما هرگز نگفته بود قصد دارد با چنین شیوه‌ای از شریک زندگی‌اش انتقام بگیرد.


شوهر این زن که پس از حضور پلیس در محل جنایت بالای سر کودکان کشته شده‌اش رسیده بود در حالی که از شوک حادثه اشک می‌ریخت حاضر به گفت‌وگو نشد و هیچ‌یک از اتفاقات رخ داده را تأیید و رد نکرد.


به گفته بازرس ویژه پلیس قتل این سه کودک مشکوک به نظر می‌رسد و گرچه تا حدودی شواهد دخالت مادرشان در این جنایت را نشان می‌دهد اما باز هم باید تحقیقات گسترده‌تری در این زمینه صورت گیرد.

جام


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.177 seconds.